BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

!! my name is !!

Followers

Friday, March 4, 2011

hari yg aku xingt brapa hari bln..ary tg plg mengom dlm idup...

tdk ku sngka....
syg,,,sribu kli syg,,,
kamu smue tahu xcrita ni,,,
u all nk tau x???
klau nk,,,aku crita...
klau xaku nk crita jgk..muahahaha...


firstly..cm ni...ary e2..kt skol..aku sngt klut-malut...
aku n da geng,,,p tlg ckgu untk mjlis konsultasi ibupba ngn guru...
aku sdiakan mknn...*ckgu yg srh*...
aku n da geng..buat la keje 2...buat pnyer buat..siap la...
so,,,
aku p naik klas...
naik je 10 tngga...ktua kls cri aku..~dy ckp...
*eh..duit kls kita hlg la..*
*aku tne dy..mcm ner blh hlg..*
*dy ckp bndhari kls kita ltk bwh mja..*
mse 2 smua org p musalla untk m'dgr motivasi..aku xpegi,,coz aku tlg ckgu...
so..aku naik,ssmpai je dlm kls..smue org kalut m'cri tahu,,siapa yg m'curi duit 2...
aku p tbye bndhari slaku kwn yg ddk dsblh aku...
*mcm ner blh t'jd ni??*
dy ckp kt aku,.,,,dy t'tnggl bwh mja,,tp dy da slit dlm buku,.,,so,,org xtau...


lpas 2...kls aku mla la..b'gduh ngn bdk laki...
...aku pun ,,,ckp srbuk la,,bsg ladok dlm kls ni...
so aku bawa beg n trn n kluar dri kls 2 pda ary itu...
aku bkn nyer blik or pntg kls...
aku p tmpg kls AMANAH...
blaja math mse 2...
drpda aku bsg dlm kls...baek aku bljr..ade jgk pekdahnyer....
so,,awok2 dlm kls aku syak aku yg ambl...
keesokan hari..aku p mngdu hal ni pda guru kls slku guru BM aku...
aku nangis dpn dy...
aku dtmni olh kwnku...
hihi..
aku crita smue pd guru itu...
ckgu ckp...itu hnyalah kbtln....
alu pun trus mngis smpai la smapi dlm kls...aku trus n trus mngis tnpa hnti....
kwn2 aku smue t'tnye2...
tp aku tdk m'pdlikn mreka...
akhrnyer..ckgu msk dlm kls...
dn mnanyakan tntng hal itu..
bdk yg syak aku tu...ckp itu adlh kbtln sahaja...
aku pun trus b'hnti dr nngis..hahahaha....
malu doe..mse nangis 2...hahahahha.....
tp...
2 da lalu...
aku xnk lg pikiaq sal 2..
bia ckgu je yg slsaikn..
tp 6ti aku tau spe yg ambil duit 2...siap la dy,,blh la rse penumbuk emas aku...
vru la dy tau langit tnggi ke rndh..
siap la mnusia....
jge la engkau..
ary ni ary kau..
esk lusa tulak tubing ary aku..
jgn plak kau lari..
manusia mcm kau xkn t'lps..
klau kau t'lps dri aku..
kau mngkn tdk akn t'lps dri yg maha esa,,(ALLAH)/....
whai mnusia ingtlah ALLAH..


beautiful 'people' as' moral '. beautiful' in 'as' light'. beautiful 'love' for 'love'. beautiful 'thing' as' decoration. beautiful 'YOU' as 'sincerity':))

No comments:

Post a Comment